advertise

آموزش نصب ماربل شیت

ورق ماربل شیت چگونه نصب می شود؟

ورق ماربل شیت چگونه نصب می شود؟

پس از خرید متریال مد نظر خود ورق ها یا به صورت کامل با ابعاد خود بر روی دیوار نصب خواهند شد و یا پروژه شما دارای ابعادی کوچک تر از یک ورق کامل است و نیاز به برش ورق دارید در این صورت هم نیازی به نگرانی نیست زیرا دیوار پوش ماربل شیت در عین مقاومت بالایی که دارد دارای ضخامت ۴ میل است و به راحتی برش خواهد خورد. برای دقت بیشتر در برش بهتر است از دستگاه های برش استفاده شود.

در مرحله بعدی نوبت به نصب ماربل شیت و انتقال آن بر روی سطح مورد نظر شما می رسد. در این مرحله تفاوت اصلی این متریال و راحت بودن نصب به شدت چشمگیر خواهد بود زیرا تنها با مقداری چسب مخصوص ماربل شیت شما میتوانید به راحتی و بدون هیچ دردسری آن را بر روی دیوار یا هر مکان دیگر بچسبانید.این چسب ها در مقابل رطوبت نیز مقاوم بوده و به هیچ عنوان در مدت زمان طولانی شل نشده و دیوار را نیز خراب نمیکنند.

پس از چسباندن آسان دیوارپوش ماربل شیت بر روی دیوار مد نظر خود حالا نوبت به نصب ابزار های سنگی زیبای این متریال می شود. یکی از نخستین ابزار ها که به ذهن می آید قرنیز است. این متریال دارای ۱۲ نوع ابزار بوده که قرنیز ئ سنگی هم جنس با متریال اصلی به خوبی میتواند پای دیوار شما را پوشش دهد. هر ابزار در ابعاد مختلفی نیز موجود است. کافیست شما دیوار مدنظر خود را اندازه گیری کنید تا تعداد شاخه های قرنیز مورد نیاز شما مشخص گردد.پس از اندازه گیری و نصب با دستگاه های برش یا فارسی بر به راحتی میتوانید ابزار ها را برش داده و در مکان مدنظر خود بازهم به آسانی و به وسیله چسب نصب بفرمایید. سعی ما در این بود که نصب ورق ماربل را خدمت شما خوبان کامل توضیح دهیم. اما در قسمت بعد هم با ما همراه باشید.

آموزش نصب ماربل شیت

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.