advertise

معرفی و بررسی دقیق قرنیز PVC

قرنیز چیست؟

یکی از پر کاربرد ترین متریال هایی که در ساخت و ساز خانه مورد استفاده قرار می گیرند قرنیز ها هستند. قرنیز قطعه ای به صورت نواری است که در امتداد دیوار قرار میگیرد. قرنیز ها علاوه بر زیبایی موجب مراقبت از گوشه های دیوار و عدم وارد شدن آسیب به آنها می شوند. امروزه از قرنیز ها با جنس های مختلف استفاده میشود مانند شیشه ، استیل ، چوب ، پلاستیک و غیره در این مقاله به معرفی جنس پی وی سی و مزایای استفاده قرنیز پی وی سی میپردازیم. قرنیز های PVC یکی از پر فروش ترین انواع قرنیز ها هستند.
مجموعه مرمردکو عرضه کننده انواع قرنیز های PVC مانند، قرنیز کف، قرنیز فریم، قرنیز کنج سقفی، قرنیز نبش بیرونی، قرنیز نبش داخلی و قرنیز قاب فریم می باشد. برای مثال در ادامه می توانید انواع قرنیز فریم موجود در فروشگاه مرمر دکو را مشاهده کنید که در تنوع بالای سایز و رنگ بندی موجود می باشد.

کاربرد قرنیز

جلوگیری از ضربه به دیوار
جلوگیری از انتقال رطوبت به دیوار
زیبایی 
جلوه بخشیدن به تقاطع دیوار و کف زمین میشود.
پوشاندن درز های دیوار
نظم بخشیدن به دکوراسیون منزل

قرنیز فریم | در انوع رنگ و سایز

ابزار PVC قرنیز فریم 60 با تنوع طرح سنگ مرمر طبیعی
مقایسه
ابزار PVC قرنیز فریم 150   با تنوع طرح سنگ مرمر طبیعی
مقایسه
ابزار PVC قرنیز فریم 120   با تنوع طرح سنگ مرمر طبیعی
مقایسه
ابزار PVC قرنیز فریم 100   با تنوع طرح سنگ مرمر طبیعی
مقایسه
ابزار PVC قرنیز فریم 80   با تنوع طرح سنگ مرمر طبیعی
مقایسه
ابزار PVC قرنیز فریم 65   با تنوع طرح سنگ مرمر طبیعی
مقایسه
ابزار PVC قرنیز فریم 50   با تنوع طرح سنگ مرمر طبیعی
مقایسه
ابزار PVC قرنیز فریم 40   با تنوع طرح سنگ مرمر طبیعی
مقایسه

قرنیز پی وی سی چیست ؟

قرنیزهای پی وی سی نوعی کاملا متفاوت و بروزتر از قرنیزها هستند که از چند لایه ی مختلف پلاستکی با خاصیت آببندی تولید می شوند. قرنیزهای پی وی سی تنوع بسیار زیادی در نوع خود دارند و همین امر سبب شده است محبوبیت این قرنیزها در ساخت و سازها افزایش چشمگیری داشته باشد.
هم رنگ های مختلف و متنوع این قرنیز در صنعت وجود دارد و هم نقش های بسیار متفاوت و جذاب.یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های خوب قرنیز پی وی سی ضد اشعه ی خورشید بودن آن ها و دوام آن ها در مقابل نور شدید است.به طوری که نور نه سبب تغییر رنگ آن ها می شود و نه تغییر شکلشان. اگر بخواهیم به برخی مزایا و یا قابلیت های قرنیزهای پی وی سی اشاره ای کرده باشیم می توانیم طراحی بسیار شیک و زیبا و همچنین سبک بودن و مقاومت آن ها در برابر شستشو و رطوبت هوا را نام ببریم.
بهتر است بدانید که نصب و نگهداری این دسته از قرنیزها بسیار راحت و آسان است به طوری که حتی شما هم خودتان می توانید آن ها را نصب کنید البته قبل از این کار حتما از فروشنده و یا یک متخصص نکات لازم را پرس و جو نمایید. قرنیزهای پی وی سی در سایزهای مختلف و معمولا از هفت الی نه سانتی متر و معمولا قطر هشت میلی متر در بازار وجود دارد و عرضه می شوند. قرنیزهای پی وی سی معمولا از مواد پلاستیکی تولید می شوند.
البته بصورت لایه لایه و با ویژگی ضد آب بودن و عایق. از قرنیزهای پی وی سی معمولا برای تزئیین نمای حاشیه ی دیوارها البته در پایین آن ها استفاده می گردد. یکی از خوبی های قرنیزهای پی وی سی این است که شما هر سلیقه ای هم که داشته باشید باز هم برای سلیقه ی شما قرنیز پی وی سی خاصی وجود خواهد داشت و به عبارتی هرگز دست خالی شما را به خانه نمی فرستد.


مزایای انواع قرنیز PVC

قرنیز های پی وی سی ضد آب هستند.
ضد حشره هستند.
نصب آسانی دارند.
در برابر پوسیدگی مقاوم هستند.
تنوع و طرح بندی زیادی دارند.
امکان رد کردن سیم داکت از پشت قرنیز وجود دارد.

ضد آب بودن قرنیز های PVC موجب حفاظت از انتقال رطوبت به دیوار و آسیب به بافت های درونی دیوار می شود که با توجه به مضراتی که نفوذ رطوبت در دیوار دارد می تواند بسیار برای افزایش عمر بنا مفید باشد. دومین فایده قرنیز ها ضد حشره بودن آنها است این متریال ساختمانی می تواند با پوشاندن سوراخ های موجود در دیوار از ورود حشرات به داخل ساختمان جلوگیری کنند.

مرمر دکو

معایب قرنیز های PVC

به شکل کلی این مدل قرنیز نسبت به دیگر قرنیز ها معایب کمتری دارند . اما یکی از معایبی که می توانند قرنیز های پی وی سی داشته باشند این است که اگر متریال تولیدی این قرنیز از اجناس بازیافتی باشد می تواند از خود گازهای سمی متصاعد نماید.


قرنیز سقف

یکی از انواع قرنیز های PVC قرنیز سقف می باشد. قرنیز سقف نسبت به قرنیز کف و قرنیز فریم کاربرد کمتری دارد. قرنیز های سقف در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد. پر فروش ترین نوع قرنیز سقف، قرنیز PVC سقف می باشد که با توجه به کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید باشد. 
قرنیز سقف PVC با توجه به انعطاف پذیر بودن می تواند برای بخش هایی از خانه که دیوار ها منحنی شکل و ... هستند بسیار مناسب باشد. قرنیز های سقف که از جنس پی وی سی هستند معمولا تو خالی هستند که مقاومت و استحکام قابل قبولی دارند و برای سیم کشی و رد کردن سیم در نقاط مختلف خانه می تواند یک ایده جذاب و نو آورانه باشد اما یکی دیگر از انواع این قرنیز ها قرنیز های سقف PVC تو پر هستند که مقاومت و استحکام بالاتری دارند. 
اگر به دنبال مجموعه ای مطمئن برای خرید قرنیز سقف پی وی سی هستید می توانید از مجموعه مرمر دکو عرضه کننده انواع تجهیزات و متریال دکوراسیون منزل اقدام به ثبت سفارش نمایید. در ادامه شما می توانید تنوع محصولات بالا، قیمت و موجود بودن محصولات در سایز بندی زیاد را مشاهده کنید. برای سفارش به فروشگاه انلاین مرمر دکو ما مراجعه نمایید.

خرید انواع قرنیز سقفی PVC

ابزار PVC قرنیز سقفی 13.5 سانت   با تنوع طرح سنگ مرمر طبیعی
مقایسه

انواع قرنیز PVC

قرنیز کف PVC

قرنیزهای کف پی وی سی مورد استفاده در محل هایی هستند که در کف آن ها از سنگ، سرامیک و یا لمینت استفاده شده باشد. ارتفاع این قرنیزها ۱۲ سانتیمتر و طول هر شاخه آن ۳ متر است. این قرنیز ها دارای پوشش UV می باشند که باعث براق بودن و ضد آب بودن آنها می شوند. همچنین برای این قرنیزها می توان از انواع مواد شوینده بدون هیچ نگرانی استفاده کرد. در صورتی که در کف محل از پارکت و یا سرامیک و سنگ استفاده شده باشد، در خرید قرنیز ها باید به رنگ پوشش کف توجه کرد.

قرنیز فریم PVC

قرنیز های فریم نیز مانند قرنیز های کف در کف محل مورد نظر نصب می شوند و دارای پوشش UV می باشند و این امر موجب براق بودن و ضد آب بودن این قرنیز ها می شوند. ارتفاع این قرنیز ها از ۴ سانتی متر تا ۱۵ سانتی متر متغیر می باشد و طول هر شاخه این قرنیز ها ۳ متر می باشد. همچنین برای این قرنیزها می توان از انواع مواد شوینده بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.
همچنین از قرنیز های فریم کوچک مانند ۴ سانتی و ۵ سانتی در قاب بندی دیوار استفاده شود.


ابزار نبش بیرونی PVC

این ابزار ها دارای زاویه ۹۰ درجه می باشند که برای پوشش گوشه بیرونی دیوار که معمولا محل اتمام دو ورق ماربل شیت و یا کاغذ دیواری می باشد که جهت زیبایی و دیده نشدن درز دو ورق ماربل شیت و یا کاغذ دیواری می باشد. این ابزار ها هم دارای پوشش UV می باشند و این امر موجب براقیت و ضد آب بودن این ابزار می باشند. همچنین برای تمیز کردن این ابزار ها می توان از انواع مواد شوینده بدون هیچ نگرانی استفاده کرد. طول این ابزار ها ۳ متر می باشد.

ابزار نبش داخلی PVC

این ابزار ها دارای زاویه ۹۰ درجه می باشند که برای پوشش گوشه داخلی دیوار که معمولا محل اتمام دو ورق ماربل شیت و یا کاغذ دیواری می باشد که جهت زیبایی و دیده نشدن درز دو ورق ماربل شیت و یا کاغذ دیواری می باشد. این ابزار ها هم دارای پوشش UV می باشند و این امر موجب براقیت و ضد آب بودن این ابزار می باشند. همچنین برای تمیز کردن این ابزار ها می توان از انواع مواد شوینده بدون هیچ نگرانی استفاده کرد. طول این ابزار ها ۳ متر می باشند.


خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی

برای خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی به فروشگاه مرمردکو مراجعه کنید. فروشگاه آنلاین مرمردکو عرضه کننده انواع قرنیز PVC با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. شما می توانید برای خرید انواع قرنیز فریم، قرنیز کنج سقفی، ابزار کنج داخلی اسکوتی و ... به فروشگاه ما مراجعه نمایید.


ابزار قاب فریم

ابزار های قاب فریم مانند قرنیز های فریم برای قاب بندی دیوار استفاده میشود و تفاوت ابزار های قاب فریم با قرنیز های فریم این است ابزار های قاب فریم فرورفتگی در خود دارند که جهت قرارگیری نور مخفی در داخل آن است تا زیبایی دو چندانی را به خانه شما به ارمغان آورد. همچنین این ابزار ها دارای پوشش UV می باشند و این امر موجب براقیت و ضد آب بودن این ابزار می باشد.برای تمیز کردن این ابزار ها هم می توان از انواع مواد شوینده بدون هیچ نگرانی استفاده کرد. عرض این ابزارها ۵ سانتی متر و طول آنها ۳ متر می باشد.

ابزار کنج داخلی اسکوتی

این ابزار ها همانند ابزار های نبش داخل دارای زاویه ۹۰ درجه می باشند که برای پوشش گوشه داخلی دیوار که معمولا محل اتمام دو ورق ماربل شیت و یا کاغذ دیواری می باشد که جهت زیبایی و دیده نشدن درز دو ورق ماربل شیت و یا کاغذ دیواری می باشد. ولی تفاوت بین ابزار کنج داخلی(اسکوتی) با ابزار های نبش داخل این است که این ابزار ها معمولا در بین کابینت ها استفاده می شوند و به جای آبگیر بین کابینت ها هستند. این ابزار ها هم دارای پوشش UV می باشند و این امر موجب براقیت و ضد آب بودن این ابزار می باشند. همچنین برای تمیز کردن این ابزار ها می توان از انواع مواد شوینده بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.


ابزار برجسته ستون

این ابزار ها جهت پوشش دور تا دور ستون ها استفاده می شوند که دارای طرحی موجدار هستند و عرض آنها ۱۵ سانتی متر و طول آنها ۳ متر است. این ابزار مناسب تمامی ستون ها به جز ستون گرد می باشند و لبه های آنه یه گونه ای طراحی شده اند که بدون درز اطراف ستون را به طور کامل پوشش دهند. همچنین این ابزار ها دارای پوشش UV می باشند و این امر موجب براقیت و ضد آب بودن این ابزار می باشند و برای تمیز کردن این ابزار ها هم می توان از انواع مواد شوینده بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.

ابزار فیتیله PVC

این ابزار ها در دو سایز ۳ و ۵ سانتی متر هستند و برای قاب بندی دیوار استفاده می شوند و تفاوت این ابزار ها با دیگر ابزار ها قاب بندی این است که این ابزارها دارای شکلی متقارن می باشند و نمی توان از نور مخفی استفاده کرد. طول این ابزار ها ۳ متر می باشند دارای پوشش UV هستند و می توان آنها را با انواع مواد شوینده تمیز کرد.


قرنیز سقفی PVC

این قرنیز ها برای قسمت های پایانی دیوار و ستون به کار می روند که به آن تاج و قرنیز کنج سقفی گفته می شود. عرض این قرنیز ها ۱۳.۵ سانت متر می باشد و طول آنها هم ۳ متر می باشد. این قرنیز ها جایگزین مناسبی برای گچ بری های سقفی می باشند که شکل و طرح آنها دقیقا عین گچ بری ها می باشند.همچنین این قرنیز ها را می توان در پوشاندن لوله های گاز و... در منازل و یا اماکن مختلف استفاده کرد چرا که این قرنیز ها تو خالی می باشند و به راحتی می توان از داخل آنها لوله ها را عبور داد.

ابزار کنج سقفی PVC

این قرنیز ها برای قسمت های پایانی دیوار و ستون به کار می روند که به آن تاج و قرنیز کنج سقفی گفته می شود. عرض این قرنیز ها ۱۳.۵ سانت متر می باشد و طول آنها هم ۳ متر می باشد. این قرنیز ها جایگزین مناسبی برای گچ بری های سقفی می باشند که شکل و طرح آنها دقیقا عین گچ بری ها می باشند.همچنین این قرنیز ها را می توان در پوشاندن لوله های گاز و... در منازل و یا اماکن مختلف استفاده کرد چرا که این قرنیز ها تو خالی می باشند و به راحتی می توان از داخل آنها لوله ها را عبور داد.


نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.