advertise

ویژگی های ماربل شیت

ماربل شیت نسل جدید دیوار پوش های PVC می باشد که که از ترکیب PVC و پودر سنگ تولید می شود. این دیوار پوش ها نمایی مانند سنگ برای دیوار ایجاد می کنند در حالی که ترکیبی از پودر سنگ و پلاستیک هستند. استفاده از ماربل شیت امروزه روبه افزایش است چراکه با هزینه ای بسیار کمتر از سنگ ها می توان نمایی همانند دیوارپوش سنگی برای منزل ایجاد کرد. مجموعه مرمردکو کلیه خدمات فروش ماربل شیت را به صورت آنلاین انجام می دهد. شما می توانید از فروشگاه آنلاین مرمردکو بعنوان نمایندگی رسمی ماربل شیت در ایران سفارش خود را ثبت نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های مهم ورق های ماربل شیت بپردازیم.

فروش ماربل شیت با بهترین قیمت و در تنوع بالا

ویژگی های ماربل شیت

تنوع در طرح و رنگ

ورق های ماربل شیت دارای تنوع بسیار بالایی در طرح رنگ دارند که این امر موجب شده است تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند رنگ مورد نظر خود را بیابند.

تنوع در درخشندگی (از مات تا براق)

دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که بخشی از تنوع به درخشندگی این ورق ها مربوط می شود. چراکه امروزه برخی از افراد ترجیح می دهند که دیوارپوش مدنظر خود بصورت مات دیده شود.

غیر قابل اشتعال و آتش سوزی

دیوارپوش ماربل شیت دارای ویژگی ضد حریق است چراکه این ورق ها به هیچ عنوان آتش نمی گیرند و خاصیت خود اطفاء کنندگی نیز دارند.

قابل نصب در تمام سطوح

نسل جدبد دیوارپوش های PVC (ماربل شیت) به دلیل ضخامت و وزن کمی که دارد بر روی تمامی سطوح از جمله بین کابینت قابل نصب هستند و می توان آنهارا به راحتی برش داد. جهت مشاهده طریقه نصب ورق های ماربل شیت اینجا کلیک کنید.

قابل بازیافت و استفاده مجدد

دیوارپوش های ماربل شیت کاملا قابل بازیافت هستند و به نوعی دوست دار محیط زیست هستند چراکه از ورق های ماربل شیت قدیمی می توان ورقی جدید تولید کرد و هیچ آسیبی به محیط زیست نمی رساند.

مقاومت در برابر اشعه خورشید

نسل جدید دیوارپوش های PVC (ماربل شیت) دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه خورشید دارند. ورق های ماربل شیت دارای پوشش UV بر روی خود هستند و این امر موجب شده است تا در برابر اشعه خورشید مقاوم باشند و تغییر رنگی ایجاد نشود.

مقاومت در برابر ضربه و فشار بالا

ورق های ماربل شیت (سنگ مصنوعی) دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار هستند چراکه این ورق ها توپر بوده و بافتی یکنواخت دارند و این امر موجب شده است تا این دیوارپوش ها در برابر فشار و ضربه آنی مقاوم باشند.

آنتی باکتریال

ورق های ماربل شیت دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند و این امر موجب شده است تا این ورق ها به پوششی ایده‌آل برای مراکز بهداشتی و درمانی تبدیل شوند.

فروشگاه مرمر دکو عرضه کننده انواع متریال دکوراسیون داخلی

مجموعه مرمر دکو عرضه کننده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع قرنیز مانند قرنیز کف، قرنیز فریم، قرنیز پلی استایرن و .... می باشد. مرمردکو عرضه کننده اصلی انواع ماربل شیت در ایران به شمار می آید تیم ما بعنوان نمایندگی ماربل شیت در ایران انواع ماربل شیت را با تنوع بالا و پایین ترین قیمت در میان فروشگاه های عرضه کننده انواع دیوارپوش های ماربل شیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شما می توانید برای خرید پروفیل های آلومینیومی نیز از فروشگاه ما اقدام به سفارش نمایید. مجموعه مرمر دکو کلیه محصولات ذکر شده را به سراسر کشور در سریعترین حالت ممکن ارسال می کند. برای خرید ماربل شیت به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

ویژگی ماربل شیت | مرمردکو

مقاوم در برابر حرارت های بالا بدون تغییر شکل

دیوارپوش های ماربل شیت دارای مقاومت بسیار بالادر برابر حرارت هستند و در مقابله با حرارت بالا به هیچ عنوان تغییر شکل نمی دهد و ذوب نمی شود.

قابل شستشو و مناسب برای محیط های بهداشتی

(ماربل شیت) کاملا ضد آب هستند و برای محیط های بهداشتی مانند سرویس بهداشتی کاملا مناسب هستند

۱۰۰ درصد مقاوم در برابر رطوبت

ورق های ماربل شیت در مقابل رطوبت هوا و سطح دیوار بسیار مقاومند و اگر چه محل مورد نظر شما دارای رطوبت باشد شما با خیال راحت می توانید این دیوارپوش ها را استفاده نمائید.

عایق سرما و گرما

این ورق ها در برابر سرما و گرما عایق هستند و هیچ سرما و گرمایی از این دیوارپوش ها رد و بدل نمی شود و می توانید با خیال راحت از این دیوارپوش ها به عنوان عایق استفاده نمائید.

بدون نیاز به زیرسازی و دارای طول عمر بالا

دیوارپوش های ماربل شیت را می توان بدون نیاز به زیرسازی نصب کرد و دیگر لازم به زیرسازی دیوار برای کاشی ندارید و همچنین طول عمر ورق های ماربل شیت بسیار بالا تر از سنگ طبیعی است.

غیر قابل نفوذ در برابر حشرات موذی

ورق های ماربل شیت می توانند حشرات موذی را از خود دور نگه دارند و به هیچ عنوان هیچ حشره ای نمی تواند از این دیوارپوش ها بگذرد.

عایق صدا

نسل جدید دیوارپوش های PVC (ماربل شیت) را می توان به عنوان عایق صوتی استفاده کرد به هیچ عنوان هیچ صدایی از این دیوارپوش ها نمی تواند بگذرد و همچنین دیوارپوش های ماربل شیت هیچ صدایی را منعکس نمی کند.

مقاوم در برابر حلال ها و مواد شیمیایی

ورق های ماربل شیت دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حلال ها و مواد شوینده می باشند چراکه این ورق ها دارای پوشش UV بر روی خود هستند.

انعطاف پذیری برای محیط های قوس دار

ورق های ماربل شیت به دلیل ضخامت کمی که دارند می توانند در محل های قوس دار مانند ستون های گرد مورد استفاده قرار گیرند.

دارای توجیه اقتصادی

نسل جدید دیوارپوش های PVC (ماربل شیت) دارای قیمت کمتر نسبت به سنگ طبیعی دارد و این امر موجب شده است تا جاهای بیشتری کاربرد داشته باشد.

فروش انواع ورق ماربل شیت

مقاوم در برابر حلال ها و مواد شیمیایی

ورق های ماربل شیت دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حلال ها و مواد شوینده می باشند چراکه این ورق ها دارای پوشش UV بر روی خود هستند.

بدون نیاز به بند کشی

ورق های ماربل شیت دیوار را بصورت یکنواخت پوشش می دهند و نیازی به بندکشی ندارند و ابزار های مخصوص به خود دارند.

ضد آب

دیوارپوش ماربل شیت کاملا ضد آب بوده و هیچ گونه آبی به دیوار نفوذ نخواهد کرد و همچنین نیازی به آب بندی هم ندارند.

سطح صاف و هموار

این ورق ها دارای سطحی صاف و هموار می باشند و شکل دیوار را به خود می گیرند و مانند دیوار صاف هستند.

وزن کم و حمل آسان

ورق های ماربل شیت دارای وزن بسیار کم نسبت به سنگ مرمر طبیعی هستند و این امر موجب شده است تا حمل و نقل این ورق های آسان تر شود.

ضد خش

نسل جدید دیوارپوش های PVC (ماربل شیت) دارای پوشش UV هستند و این امر موجب شده است تا این ورق ها در مقابل خدوخش مقاوم باشند.

پوشش یکپارچه

دیوارپوش ماربل شیت به دلیل اندازه ای که دارد می تواند دیوار را بصورت یکپارچه پوشش دهد و زیبایی منحصر به فردی را به آن مکان می دهد.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.