advertise

نسل جدید دیوارپوش های PVC

ماربل شیت

ماربل شیت

نسل جدید دیوارپوش های PVC که با نام ماربل شیت شناخته می شود. به دلیل دارا بودن تنوع در طرح و رنگ، کاهش هزینه، کاهش بار سازه ساختمان، نصب آسان و ... یکی از ابزارهایی است که توسط معماران دکوراسیون ساختمان و فعالان بخش مسکن، مورد توجه قرار گرفته است. داشتن فضایی زیبا و دل نشین با طراحی مدرن، امروزه یکی از خواسته های مهم مردم هنگام خرید و یا حتی ساخت فضاهای مسکونی، اداری و ... محسوب می شود.
نسل جدید دیوار پوش PVC یکی از المان های جدید و البته زیبا در دکوراسیون داخلی است که تغییرات چشمگیری در نمای خانه به وجود می آورد. در صورت استفاده درست از این نوع دیوارپوش های PVC، و در صورت هماهنگی کامل آن با دکوراسیون داخلی، محیطی بسیار شیک توأم با آرامش و دلگرمی در خانه ایجاد می شود که کمتر عنصری می تواند جای آن را بگیرد. به طور کلی دیوارپوش ها را می توان به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم کرد که از جنس های مختلفی مانند دیوارپوش چوب، سنگ، ... و در نهایت PVC ساخته و تولید می شوند. از لحاظ کاربردی دیوار پوش ها به سه دسته دیوارپوش های اداری، تجاری و مسکونی تقسیم می شوند. پانل های PVC در سطوح افقی و عمودی تولید می شوند که در نوع عمودی بعنوان دیوار پوش نصب می شوند.
از ویژگی های دیوار پوش PVC می توان به مقاومت در برابر رطوبت به میزان ۱۰۰ درصد، مقاومت بالا در برابر حلال ها و مواد شیمیایی، مقاومت در برابر حرارت ۸۵ درجه سانتی گراد، عدم اشتعال پذیری هنگام حریق، چگالی پایین نسبت به مصالح مشابه، انعطاف پذیری بالا، بدون خوردگی، عایق حرارات و برودت به میزان قابل توجه، عایق صوت و در نهایت قابل شست و شو بودن با مواد شوینده برای محیط های بهداشتنی اشاره کرد که تمامی این ویژگی ها استفاده از پانل های PVC در سقف و دیوار را بسیار سودمند و ایمن می کند. در زیر با تعدادی از زیباترین مدل های دیوار پوش که در ایران و خارج کشور در مرحله اجرایی هستند آشنا خواهید شد.

انواع دیوارپوش در طراحی دکوراسیون داخلی
استفاده از انواع دیوارپوش ها و به ویژه نسل جدید دیوارپوش های پی.وی.سی (PVC) یکی از روش های معماری و طراحی دکوراسیون فضاهای مختلف است. از مزیت های نسل جدید دیوار پوش ها می توان به سرعت نصب و بازسای سریع و آسان آنها اشاره کرد. دیگر مزیتی که می توان نام برد این است که برای اجرای دیوارپوش ها نیاز به زیرسازی و بنایی ندارید و در نتیجه فضا به هم ریخته و کثیف نخواهد شد. گذشته از اینها، رنگ ها و طرح های مختلفی که دیوارپوش های PVC ارائه می دهند، در کنار هزینه مناسب، آنها را به یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی سنگ های طبیعی، سرامیک و چوب در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل می کند.
دیوارپوش های پی.وی.سی (PVC) دارای تنوع طرح و رنگ می باشند و به همین دلیل دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. همچنین باید به ویژگی منحصر به فرد ضد آب بودن آنها اشاره کرد که باعث می شود نصب آنها در فضاهای مختلف امکان پذیر شود. علاوه بر این، با انتخاب نسل جدید دیوارپوش های PVC دیگر لازم نیست نگران کثیف شدن سطح آنها باشید، چرا که این نوع دیوارپوش ها از قابلیت شستشو و در عین حال مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت برخوردار هستند.
دیوارپوش های PVC دارای دو نوع توخالی و توپر هستند. انواع توخالی دارای دوام زیاد در برابر پوسیدگی بوده و در برابر رطوبت مقاوم هستند که دارای دو طرح چاپی و روکش دار می باشند. انواع توپر یا فومیزه سبک، دارای استحکام زیاد هستند و در برابر ساییدگی و اشعه مقاوم هستند و می توان آنها را در اندازه های دلخواه برش داد. دیوار پوش های PVC در فضاهای مختلفی از جمله مراکز اداری، تجاری و اقامتی، رستوران ها و کافی شاپ ها، فروشگاه ها و البته منازل، مورد استفاده قرار می گیرند.

خانه ای زیبا با ماربل شیت

خانه ای زیبا با ماربل شیت

نسل جدید دیوارپوش های PVC که چند سالی است وارد بازار شده، به دلیل مزایای بسیاری که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع دیوارپوش نسبت به سنگ های طبیعی، دارای طول عمر بیشتر، وزن کمتر، نصب و بازسازی آسان تر می باشد. یکی از اهداف دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان، زیبایی و خلق فضایی مدرن، آرامبخش و دلنشین در محیط داخلی و خارجی می باشد، اما در عین حال استفاده از موادی که بتواند این هدف را با کم ترین هزینه و بار اضافی بر سازه ساختمان تأمین کند، یکی از نیازهای اصلی سازندگان و انبوه سازان صنعت ساختمان است.

نسل جدید دیوارپوشPVC جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ طبیعی، سرامیک و چوب محسوب می شود، چرا که علاوه بر زیبایی، و تنوع طرح و رنگ، به خاطر وزن کمی که دارد (به میزان ۷ کیلوگرم در مترمربع)، هیچ نوع بار و فشار اضافی بر سازه ساختمان ایجاد نکرده و در نتیجه باعث افزایش ایمنی ساختمان هنگام وقوع زمین لرزه می شود. دیوارپوش های سخت پی وی سی، که می توانند به عنوان پوشش سقف نیز به کار برده شوند، محصولی منحصر به فرد و بی نظیر برای صنعت ساختمان سازی در کشور است. این محصول در سبک سازی وزن سازه (ساختمان) تاثیر به سزایی داشته و با توجه به قیمت بسیار پایین آن برای انبوه سازان و ساختمان سازی توجیه اقتصادی بسیار مناسبی دارد.

 این محصول دکوراتیو در طرح و رنگ های بسیار پرطرفدار تولید می شود. یکی از طرح های بسیار محبوب و مقرون به صرفه آن، طرح سنگ می باشد به نحوی که گاهی با عنوان دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ در بازار قابل شناسایی است. قیمت کاملا مناسب این محصول باعث شده که مورد توجه قرار گیرد. هم چنین باید به نصب بسیار آسان این دیوارپوش ها اشاره کرد؛ بدون هیچ گونه کثیف کاری و زیرسازی، شما می توانید در کمترین زمان و حداقل ریخت و پاش، دیزاینی بسیار لوکس برای خود فراهم آورید. 

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.